Monday, March 14, 2011

Luahan Hati-Kristal



korang pnh dengar lagu luahan hati dari kumpulan kristal tak?
lagu tu betul2 berhantu la sekarang..
first time aku dengar pun dah terasa aura sejukkk semacam je lagu tu..mmg best..
hari2 aku dengar pun x bosan..
dan mula2 yang aku perasan keluarkan lagu ni kat radio ialah di THR Gegar Pantai Timur.

walaupun lagu ni ciptaan apit,org singapore kalau tak silap aku,tapi bila diolah balik dengan muzik kristal, mmg mantap dan meletup la..
kalau korang tak dengar lagi,silalah dengar yer?

kat sini aku letak lagu ni dengan2 lirik sekali..layan...

3 comments:

si para para said...

kristal..kumpulan yang masih bertahan... kumpulan lain kebanyakannya sudah diam..

tahniah untuk mereka.

schuk said...

yes..tp dibantu dengan byk show..kat jgn tidur lagi tiap2 minggu..
tp mmg dorang best ..leh main semua lagu,buat rentak diaorg sndr..hehe

V said...

VEBCASTS - Listen web Radio Watching web TV, Tv Online. Watch Over 3000 Online TV Channels And 6500 Radio Stations Free For Around In The Wold clik to watching
Listen Hindi radio click ,watching live movie ,live international radio,indo radio.usa radio and more ,LIVE MOVIE ,LIVE SPOTS,LIVE HINDI RADIO ,HINDI MOVIE ,AXN LIVE ,STAR MOVIE LIVE ,MAX CHANNEL LIVE LIVE UNTERNATIONAL RADIO AND TV BROADCASTER
MALAYSIA RADIO ONLINE http://vecasts.blogspot.com/2011/10/malaysia-tv-online-watch-malaysia-tv.html
MALAYSIA TV ONLINE  http://vecasts.blogspot.com/2011/11/listen-malaysia-radio-online-live-radio.html thr gegar pun ada jom terjah !!