Thursday, April 14, 2011

bapakku.fm

wahhh.......
inilah dia radio internet yang makin laris dan meningkat ratingnya..
kat sini jugaklah DJ favourite aku dulu kini selamanya berpindah ..
hahhaa..welcome ismahalil hamzah..
u are my friend..


sebenarnya tadi aku ada contact seorang kawan di facebook aku utk bertanya tentang abg isma..kenapa lama menghilang .aku x dgr suaranya hampir 2 minggu dah..mungkin aku terlepas berita psl dia,sbb terlalu sibuk dgn kerja.tak ada masa nk dgr thr petang2..cuma layan mlm2 je la dgn alunan lagu2 rock kapak yg masih segar dlm ingatan aku..hahaa..
so,kawan aku tu bagitaw la..abg isma telah berpindah ke radio baru..tapi hanya leh dgr thru internet la..
balik2 umah, aku tak buang masa ,terus bukak internet,surf www.bapakku.fm..
wahhhhhhh...hebat..itu je leh aku cakap..
hmm..so,skrg aku akan melekat dpn pc la utk dengar radio ni kalau2 abg isma keudara..
harap2 dia akan on air mlm2 mcm zaman2 dlu..haha..
best siott..sape2 yang pernah dgr celotehnya dulu pada tiap2 mlm jumaat-ahad,tentu tak akan lupa betapa indahnya saat tu..
betul ke tak??

so, itu je la aku nk ckp..mls nk ckp banyak,korang tolong like bapakku.fm kat facebook..jom kita layan bapakku.fm plak...
hehe..klik la sini www.bapakku.fm






No comments: