Friday, April 8, 2011

formula satu

yes..kali ini edisi kali ke 13 penganjuran formula one di sepang..
untuk kali ni,alhamdulillah 7 tahun berturut2 aku ke sana..
petang esok aku akan berangkat ke KL..x sabar rasanya..
hahaa..dengan ada kamera baru,lense panjang ,harap2 dapat la zoom dekat skit keta tu..
kalau dapat nampak brek menyala kemerah2an tu, lagi bagus..
hahahhaa...

sape2 yang pergi ke sepang nnt,klu ternampak aku tu,tegur2 la yer..
aku duduk kat sektor C3 jer..kali ni x dapat duduk grandstand..kecewa sangat2..
adeoiiii.........

pasukan pilihan aku tahun ni,adalah Mercedes Gp Petronas..yang diwakili oleh lagenda f1 schumacher..hahaha..my favourite f1 driver lah..bergandingan dgn nico rosberg..


walaupun beralih kepada pasukan baru,aku tetap sokong ferrari macam2 mana pun.aku harap ferrari dpt menang di malaysia kali ni..dah lama diaorang x menang..dan harapan paling besar aku adalah untuk melihat schumacher menaiki podium sekali lagi..
hopefully.
go schumy go

No comments: